Περιγραφή του “Protect Aoos” mtb Race 2019
27 Αυγούστου 2019

Μπορείτε να δείτε την διαδρομή του “Protect Aoos” mtb Race 2019 στο www.ridewithgps.com και να κατεβάσετε την διαδρομή στην μορφή αρχείου που σας εξυπηρετεί.

Ενώ μπορείτε να περιηγηθέιτε στον χάρτη της διαδρομής πατώντας το εικονίδιο με το αεροπλάνο

(κάτω αριστερά)

[0] Εκκίνηση στη Βωβούσα | 0,0ο km/1.000m

Εκκίνηση από την πλατεία της Βωβούσας με κατεύθυνση την Μεταλλική γέφυρα και στο 1ο χιλιόμετρο βγαίνουμε Δεξιά από την άσφαλτο και μπαίνουμε σε Δασική όδό. Ανηφορικό τμήμα 3,00 χιλιομέτρων οδηγεί σε διασταύρωση. Από τον ΔΕΞΙΟ κλάδο και για 1,00 χιλιόμετρο τμήμα με σταθερά μεγάλη την κλίση οδηγεί σε διασταύρωση όπου επιλέγουμε τον Δεξιό κλάδο. Κατηφορικό τμήμα 1,5 χιλιομέτρων μέχρι το πέρασμα από ρέμα όπου ξεκινά ανηφόρα 1600 μέτρων με μέση κλίση 7,5%.
Στο τέλος της ανηφόρας μπαίνουμε σε μονοπάτι 800 μέτρων με διάφορα τεχνικά τμήματα και σημεία όπου μπορεί να κατέβουμε από το ποδήλατο.
Έξοδος από το μονοπάτι με πέρασμα του ποταμού και ακολουθεί τμήμα με εναλλαγές μέχρι τον επόμενο σταθμό.

[1] ΣΤΑΘΜΟΣ «ΑΝΑΘΕΜΑ» | 14ο km/1.086m

Έξοδος στην κεντρική δασική οδό και για 7 χιλιόμετρα και σταθερή κλίση περίπου στο 4-5%  μέχρι τον επόμενο σταθμό.

Θα πρέπει να βρίσκεστε στον Σταθμό της διαδρομής στη θέση “Φαρμάκι” στο 20 km πριν τις 14:30 το μεσημέρι (απαιτεί σε όλη την προηγούμενη διαδρομή να κινήστε με περίπου 7,00km/h μέση ταχύτητα)

[2] ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ «ΦΑΡΜΑΚΙ» | 20 km/1.408m
Αμέσως μετά τον σταθμό 3,0 χιλιόμετρα γρήγορου κατηφορικού τμήματος με δροσιά και σκιά. Μετά από το πρώτο πέρασμα από ρέμα με λίγο νερό μπαίνουμε σε rock garden για 600 μέτρα. Στο τέλος της κατηφόρας Δεξια στροφή και πέρασμα από ρέμα. Για 400μ μονοπάτι με χόρτο και διαμορφωμένα νεροφαγώματα. Βγαίνουμε από το Τεχνικό Κομμάτι και πιάνουμε ανηφόρα για 170μ και κλίση 12%. Με γρήγορο κατηφορικό τμήμα φτάνουμε στην διασταύρωση κάτω από την Αγία Παρασκευή.

Οδηγούμε προς την Βωβούσα και φτάνουμε στον οικισμό. 900 μέτρα για τον τερματισμό που περιλαμβάνει με την σειρά, Πέρασμα από ξύλινο γεφυράκι και μικρή απότομη ανηφόρα. 600 μέτρα με πατημένο δρόμο και καλντερίμι. Βγαίνουμε από τον δρόμο με μικρή Αριστερή κατηφόρα. Μπαίνουμε σε λιβάδι με χόρτα. Άλλη μια κατηφόρα μερικών μέτρων και βγαίνουμε στην όχθη του ποταμού που μας οδηγεί με ξύλινη γέφυρα στην απέναντι όχθη. Σειρά από ράμπες μας οδηγεί στον τερματισμό.